Leta i den här bloggen

fredag 12 november 2010

Trevlig helg!

Go´kväll på er!
Efter en löprunda vid skymningen och en varm dusch sitter jag här och småmyser med "idol" i bakgrunden och funderar på hur jag ska formulera mig. Snart har ett år gått sedan jag startade min blogg och började visa mina alster. Att det skulle utvecklas till vad det är i dag vågade jag inte ens drömma om. Det bara small till! Jag är så oerhört glad och tacksam (har jag sagt det förut:))för alla mail och kommentarer. Jag har träffat (både irl och via blogg och mail) så otroligt gulliga människor.
Jag har fått en del förfrågningar på väggmålningar. Tyvärr så har jag varit tvungen att tacka nej till sådana jobb för att jag inte hinner helt enkelt. Det finns ju dock alternativ till väggmålning och det är just en sådan målning jag håller på med. Kunden har önskat Tony Montana från filmen "Scarface". Så här ser den ut nu men den är långt i från färdig. Ni ska få se den igen när jag målat färdigt och även gått loss med min såg på den =P.


Vill önska er en riktigt trevlig helg!
Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig en trevlig helg med! :)

Kattis sa...

Tack:)

Vardagens guldkorn sa...

Coolt! Och pusseltavlan var ju jättemysig!

Kul att du gillade mina mössor, dom är supersköna ;0)
Lycka till inne hos mig!
Kram Linda

Kattis sa...

Tack Linda:)
Kramar om...

Lena sa...

Hej!

Jag har försökt att maila dig men det verkar inte som att det fungerar då jag får felmeddelanden...

Jag är i alla fall intresserad av en namnlampa med namnen Lena och Andreas, är det något som skulle kunna gå att lösa?
Är den klar innan jul i så fall?

Du är verkligen jätte duktig på det du gör och har många fina saker!

Ha de bra!
Hälsningar Lena

Kattis sa...

Tack för din kommentar, Lena! Jag har mailat tillbaka:)
Vänligen
Kattis