Leta i den här bloggen

måndag 8 november 2010

God morgon!

Ny vecka, nya tag:). Efter att ha jobbat flera helger i rad långt in på kvällarna har jag denna helgen haft ledigt och umgåtts med familjen. Tim och jag har bl a bakat bullar då frysen var tom på dem. I går kom min 10- åring hem med en 78 cm lång Gädda som jag fileade och panerade..Blev ganska illamående själv efter hanteringen så jag hade svårt att äta, och min dotter ville inte heller ha, men mina tre pojkar lät sig väl smaka.

I dag ska väggarna målas i min nya lokal och i morgon läggs det klinkergolv  och sedan är det inte långt kvar tills jag kan flytta in. Mina upphägningsbeslag (sm jag eg. skulle fått i förra veckan) hoppas jag kunna hämta idag. Jag har en hel del leveransklart så långt, bara beslagen som saknas...Sen ska här både sågas och lackas träd, tavlor och andra väggdekorationer har jag beställning på och så några kalendrar..o väggord/namn...Jag lägger ut bilder allt eftersom ( dock inte på allt, det hinner jag inte).

I dag kan jag visa en väggdekoration som man kan ha både med och utan belysning. Har ni egna ideér så får ni gärna komma med dem, så får vi se vad jag kan göra..



Kram

4 kommentarer:

Vardagens guldkorn sa...

Oj vad mycket fint du gör, du jobbar som en lite duracellkanin ;0) Skönt med lite ledig tid också.
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Linda
Ps. jag har en liten utlottning inne hos mig om du känner dig tursam =0)

Kattis sa...

Haha...ja, nu har det varit mycket ett tag:)..men nu ska stänga av för i dag och i morgon så kikar jag in hos dig för att delta i din utlottning!
Kram o sov gott!

bokhyllan sa...

Lycka till med din nya lokal. Måste kännas fint med lite större yta.
Ha det gott. Kram.

Kattis sa...

Tack så mycket, Ting o Tankar:)
Det ska bli riktigt skönt..
Ta hand om dig!
Kramar om..