Leta i den här bloggen

tisdag 23 november 2010

Efter flytt..

Halloj vänner!
Nu har jag då flyttat till lokalen där jag i fortsättningen ska hålla till, och där man även hämtar det man beställt, om jag inte skickar till er vill säga. Jösses vad mer effektiv jag kan vara nu! Jag har haft lite svårt att uppdatera här i bloggen dock. En del kalendrar och böcker som är beställda är klara och de visar jag här i dag, träd i olika färger är levererade och i dag åker en del best. med bussgods ut i landet. Jag har en del tavlor som jag har halvklara och några som inte är påbörjade ännu. Ljusstakar skall bli färdiga denna veckan likaså hoppas jag hinna med att färdigställa "Tony Montana". En hel hög med träd har jag som ska sågas...och namnlampor. Till saken hör att jag åker på semester den 10:e december och kommer inte tillbaka innan jul...Men jag sa väl att jag kunde vara effektiv nu  i min fina lokal;)? (så jag tar fortfarande emot "jul"beställningar.)
Sköt om er!











4 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör så fina fina saker! / Rebecca

Kattis sa...

Gullig du e..tack, Rebecca=)

Andrea sa...

grymt imponerad av dig och dina fina alster! Roligt att du fått en egen lokal. Längtar efter mitt träd! Mvh Andrea

Tiol sa...

Vilken fart det är i din tomteverkstad, full skaparglädje i alla stationer. Nu är det bara den stora "julklappssäcken" som fattas, och lite Julmusik, och så Kattis som säger "ho, ho ho" så är det klart.
kramar till dej//Tina i Falun