Leta i den här bloggen

måndag 1 november 2010

Snart flyttar jag....

till andra lokaler!!! Jag får snart hänvisa alla gulliga kunder till en annan adress när ni ska hämta era beställningar.
 Det ska bli så skönt att få lite större yta att vara på och det kommer bli betydligt lättare för mig att arbeta. Jag har kunder från hela sverige och en del paket skickar jag medans andra paket är alldeles för skrymmande.
 Det händer att jag kör ut leveranser själv men det är bara om jag har flera som beställer från samma område.
I fredags var jag på ett hembesök hos ett trevligt par och deras fina hem. Diverse figursågat måttbeställdes och även väggmålningar önskades. Tyvärr så har jag inte den tiden att jag kan göra väggmålningar just nu men jag hoppas kunna hjälpa dem med alternativ och eventuellt målningar på vägg vid ett senare tillfälle.

I dag kan visa en till "Namnlampa" som är leveransklar...träd har jag en hel del klara som väntar på rätta ägare:)
Ha en fin vecka!
//Kattis

ca 100cm lång 600:-. SÅLD


Inga kommentarer: