Leta i den här bloggen

onsdag 24 november 2010

Tim Tiger lottar ut...

...en Evighetskalender! Snart är det ett år sedan jag startade bloggen och julen närmar sig så jag tänkte lotta ut en kalender. Eftersom jag reser bort över julen så kommer jag att dra lotten redan den 9:e december.
1 lott: skriv en kommentar här i bloggen
2 lotter: skriv en kommentar och länka från din egen blogg.
Den som vinner får välja en svart eller vit kalender som jag skickar i väg den 10:e december.
Vill man så kan jag göra en i annan valfri färg men då kommer den efter Jul.


PUSS OCH KRAM FRÅN SNICKERIVERKSTA`N!

20 kommentarer:

Tiol sa...

Klart jag vill vara med i din fantastiska utlottning. Många varma kramar till dej Kattis du är BÄST:o)

Tina i Falun

Lotta sa...

Jag vill också gärna vara med i utlottningen...den vita kalendern skulle göra sig så fint i min lägenhet. Hoppas att tomten är snäll i år ;-)

Jenny sa...

Nämen se hallå där! Det där vore ju superfint att ha i vårt nya hus, dock har vi inte flyttat in än men den skulle klä vårat nuvarande hus oxå =) Jättefin!! Dessutom fyller jag år på julafton 23.57. Inte klokt.. God jul!!

Andrea sa...

Jag har funderat på att beställa en sådan länge. Tänk va trevligt att få en sådan i julklapp.. Jag ökar mina chanser med två lotter! :)

Kattis sa...

Ha ha ni är ju för goa:) Jag lovar blir det inga fler än ni tre så vinner ni en var;) Puss på er!!

Kattis sa...

ooops där kom visst en till samtidigt som jag skrev mitt inlägg;)

Unknown sa...

Jag vill vinna din fräcka kalender
MVH
Andreas
Colorama Stenkullen

Linda sa...

Vill jättegärna var med utlottningen. Njuter av det vackra trädet du gjorde. Är såå nöjd!

Kattis sa...

Åååh vad det glädjer mig att höra!!
Tack o lycka till;)

Johanna sa...

Åhh jag vill ha.
Länkar till dig från min blogg...igen ;)

Jenny sa...

Nu har jag länkat från min blogg oxå! Hoppas nu för göta petter att jag kan ha lite tur =)

☆ ANN-SOFIE ☆ sa...

Har letat efter en sådan men inte lyckats hitta någon :( Kanske är det min tur att äntligen vinna något (?).
Länkar också till dig i min blogg (annsofieolafsson.blogspot.com)

Jenny sa...

Nämen Ann-sofie! Jag skulle nog aldrig länkat.. Nu har jag ju minskat min chans att vinna.. ATTAN! ;)

Vegard sa...

Fin blogg och mycket fina saker du gör.

-karin

Anonym sa...

Blev riktigt förälskad i den vita "evighetskalendern" Du verkar vara duktig på din sak!
fridisen07@hotmail.com

Evelina Eldemene Olsson sa...

JAAAAA! Jag vill också vara med!!! Den vita skulle passa perfekt till vårt kök och skulle vara skoj för barna att byta datum vid varje frukost.

Malin - Ebbas änglar sa...

Hallå finaste Kattis!
Den här utlottningen är jag GÄRNA med i. Älskar dina alster som du VET!!

Länkar förstås så det blir 2 lotter.

Kram på dig♥ Malin

Lena Carewall sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla och ökar (självklart!) mina chanser ytterligare genom att länka! :)

Jessica sa...

Hej!

Så fantastiskt roligt med kreativitet! Älskar nya saker som ej massproducerad! Ett av dina fina träd fnular jag på till vårt nya hus :-)

Men för nu, vad skulle passa bättre till mitt nya kontor än en ny almanacka så att jag kan hålla reda på dagarna på ett snyggt sätt :-)

Det där med länk, jag skriver ett inlägg i min blogg:-)

Www.jessicassmak.blogg.se

Håller tummar och tår!
Jessica

Olivia sa...

Jag drar en lott om det inte är för sent? Hoppas hoppas! Många kramar, Olivia