Leta i den här bloggen

fredag 10 december 2010

Tack för mig ett tag..

Detta blir förmodligen det sista inlägget innan min resa till solen.
Jag vill önska alla mina kunder och er som besöker min blogg en riktigt God Jul.
I dag tar jag en sväng till Posten och en till Bussgods och hoppas att de sköter sig så att ni får de ni beställt.
Fixa lite små julgåvor till våra hyresgäster och önska dem god jul och hoppas att de klarar sig utan värd i ett par veckor. Hunden åker till en vän i Frillesås i stället för Sthlm (tack snälla för det), en granne tar katten(tusen tack) och sedan var det städa huset, byta lakan i allas sängar, packa väskor, handla lite färdkost, betala alla räkningar som ligger mm
Ett hembesök i kväll och lämna stora målningen på "Tony", träd, bok och kalender. Några timmars sömn  och sen bär det av.
Ni får gärna maila och göra beställningar ändå, men då vet ni att jag är borta fram till den 26:e december.
Ha d bäst!!
KRAM

5 kommentarer:

Tiol sa...

Jag önskar dej och din familj en helt underbar resa Kattis. Njut av välbehövd ledighet, god mat och den härliga solen.

God Jul o Gott Nytt År,
Massor av kramar//Tina i Falun

Anonym sa...

Ha en underbar resa nu och stick inte ner tårna för djupt i vattnen nu, hajarna tycks vara extra hungriga världen över så här års. Vi som blir kvar här lovar att ta hand om Sverige under tiden :D

En God Jul och ett Gott Nytt År önskas eder allesamman!

Take care! :)

Malin - Ebbas änglar sa...

Ååhhh vad härligt....... Är snart själv där.....!!!

TREVLIG SEMESTER♥ Simma lungt!!

KRAM Malin

☆ ANN-SOFIE ☆ sa...

Ha det kanon bra nu!

Kram Ann-Sofie

bokhyllan sa...

Ha en riktigt fin resa. Passr på att önska dig en God Jul. Kram.