Leta i den här bloggen

söndag 5 december 2010

Slutspurt...

Hej alla goa och glada!
Nu börjar sista veckan och slutspurten för min del. Kolla era mail denna veckan ni som beställt. Jag är anpassningsbar så ni kan i stort sett hämta era beställningar när som...Jag kommer naturligtvis också skicka, till er som bor längre bort, innan jag åker i väg på min semester. Ett hembesök ska jag försöka hinna med också.
Sen vill jag påminna om min UTLOTTNING DEN 9:E. Lämna en kommentar i min blogg så är ni med på den, och länkar ni till mig från eran blogg så får ni två lotter.
Jag håller på att bygga ett katthus som även den ska vara färdig i veckan som kommer..ska visa fler bilder när det är färdigt men så här ser det ut so far....och så ser ni "Tony" som jag har kommit lite längre med..

4 kommentarer:

Lotta sa...

Det ska bli spännande att se hur katthuset blir, kanske är det något för mig som är uppfödare :-)

Anonym sa...

hej kattis, gu vilka fina saker du gör. kan jag komma förbi imorgon på dan och kolla?
kram lisa nauclér

Kattis sa...

Tack snälla..Du är så välkommen..Kolla bara så att jag är på plats först..kram

Anonym sa...

ok! vi ses :)