Leta i den här bloggen

torsdag 9 december 2010

NU ÄNTLIGEN!

Hej vänner!
Jag är ledsen att det drog ut så på tiden. Har blivit några sena kvällar i verkstan...
Men nu har jag och min dotter dragit en vinnare.
Och det blev OLIVIA!! I sista stund gjorde hon ett inlägg och gick och vann!
GRATTIS! Maila mig vilken färg du önskar och din adress.
MEN...jag kunde inte låta bli att dra en lott till när jag ändå var i gång:) och den andra som får en julgåva från mig är LOTTA! Grattis till dig med! maila mig din adress är du snäll.
Jag kommer säkerligen ha fler tävlingar framöver. TACK alla som deltog!
Kramar om

5 kommentarer:

Olivia sa...

Tjoooohoooo så otroligt GLAD jag blir!!! Jag har legat i sängen med värsta vinterkräksjuka igår och idag så detta kom verkligen för att få mig att må bättre. Tusen tusen tack till dig och din dotter!
Du vet redan vad jag tycker om det du gör: du är grym!
Jag mailar dig! Kramar Olivia

Olivia sa...

Hej igen!
Jag försökte maila dig två ggr men mina studsar tillbaka?! Kanske är det min telia som strular?! Det står att 'recipient is not allowed to receive emails'...
Skumt! Jag testar i morgon igen.
Kram Olivia

Kattis sa...

Kul att du blev så glad:). Jag fick ditt mail och har även svarat.
Kram

Lotta sa...

Men vilken underbar morgon det blev när jag öppnade min mejl och fick veta att jag vunnit. Tusen tack snälla Kattis, jag är så otroligt glad för detta är min första bloggvinst...och jag har varit med i en del :-)

Lotta sa...

Mitt mejl kommer också tillbaka, har du fått det?