Leta i den här bloggen

måndag 6 december 2010

Jag minns det som igår...

För 10 år sedan till tonerna av Robbie Williams...minns det som i går..min man körde nog i en hastighet som den bilen aldrig varit uppe i tidigare..Jag låg nästan upp och ner i passagerarsätet, inte för att han körde fort utan mer för att jag var rädd att föda i bilen...en minut mellan värkarna..svärmor mötte upp för att ta hand om våran då 3-åriga dotter...min man hade telefonkontakt med Borås BB...de skickar en ambulans..hjälp mig..det gör så ont...så fruktansvärt, obeskrivligt ont...jag tänker som förra gången..ALDRIG MER!!
När han sedan låg där i min famn så fantastiskt fin...åååh jag minns det som i går...smärtan var som bortblåst när våra blickar möttes♥♥♥GRATTIS älskade L!
...Sen hörde jag ljud i från golvet...där låg barnets stackars pappa på en saccosäck och jämrade sig...han hade ont i ryggen och var trött..!?? Gulligt av honom att sympatisera =)

I går sydde och snickrade jag en fotpall och alldeles nyssens blev denna lampa färdig för leverans.


Ha en underbar dag!
Pöss

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad fin! Ser fram emot att få hem den! /Malin

Kattis sa...

..glad jag blir:)
Du kan väl maila din adress så får du den denna veckan:)
kram

Tiol sa...

Å vad söt pall, och vackert "ord" som väggord. Alltid något nytt på G, det har verkligen DU!
Kramar//Tina i Falun