Leta i den här bloggen

onsdag 8 september 2010

Titta vad jag har fått!!!

Jag har fått en Award från http://c-ltingotankar.blogspot.com/. Tack snälla du!!

Denna AWARD för med sig att jag ska berätta sju saker om mig själv som ni inte redan vet.

Hmmm...
1. Jag har paramotorcertifikat.
2. Skrattar gärna högt och mycket och tycker att humor är bland det viktigaste i ett förhållande.
3. Drömmer om att Mia Skäringer ringer upp en dag och frågar om inte jag vill vara med i deras nya humorserie.
4. Har byggt naglar på en salong. 
5. Kan finska.
6. Har jobbat på Östersjön. 
7. Älskar djur, har både hund och katt trots allergi och astma.

Det var inte så svårt när man väl kom igång. Nu är det meningen att jag ska skicka denna Award till sju andra bloggare. Och det var betydligt svårare. Måste fundera...

Tack igen!

Inga kommentarer: