Leta i den här bloggen

måndag 13 september 2010

Kvalitetstid..

God måndagsmorgon!
Inte ett penseldrag blev det i går. I princip allt lade jag åt sidan och umgicks med min lille Pralin. Efter frukosten så cyklade vi iväg till stallet i Nääs och matade hästarna. På en gammal ridskola finns det en massa roliga saker för en lite pojke att titta på och leka med.
Tur att man har en Jeep med sig för spår att köra i hittar man alltid.

Efter lunchen så var det dags att städa trädkojan. Bara att vincha upp sopborsten är ju skoj.
Vi gungade, spikade, badade badkar och lekte bombplan. Känns härligt att kunna ge barnen tid och låta allt gå i deras takt. Vi hade en fantastisk dag. Klockan kvart över sex så är Tim nöjd och säger; -Nu går vi och lägger oss, mamma!
Idag ska jag däremot ta fram sågen en stund och ta i tu med några beställningar jag fått.
Tack för dem!    Ha en fin dag!
Kramar om...

5 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vilken härlig dag ni verkar att ha haft,mysigt.;)Ha en skön vecka. Kram Ulrika

bokhyllan sa...

Fin fin dag ni hade! Trädkojan, finns den på er tomt? Vilken lyx för ett barn.
Ha det gott.

Kattis sa...

Ja, det var en härlig dag:). Kojan har min duktige man byggt och den står på våran tomt. El finns draget med. Många glada barn har övernattat i den:) Kram

Olivia sa...

Hej där! Vilka fantastiska saker du skapar! Vad glad jag blir att ha hittat till dig. :) Återkommer fler gånger. Kramar från Olivia :)

Kattis sa...

Vad roligt, Olivia, och vad glad du gör mig:) Du är alltid välkommen:)
Kramar om...