Leta i den här bloggen

söndag 19 september 2010

Almanacka av trä..

Veckan gick av bara farten i vanlig ordning. Jag har varit förkyld ett tag så någon löpträning har det inte blivit utan jag har tagit lugna promenader i skogen med min Mastiff...(eller lugna och lugna..jag har varit lugn men Scott får så´na stolleryck och blir bokstavligt skogstokig i skogen:)) Dessa utflykter resulterade i att jag hittade lite av skogens guld. (Jag brukar aldrig hitta kantareller men det är kanske just för att jag springer förbi.) Idag skiner solen till och från och jag ska försöka komma ut och springa igen. Visserligen snuvig men inget halsont och då är det ok.
Har även hunnit att skapa lite i veckan. Ett par holkhyllor och en trä-almanacka som ni ser här.
Hoppas solen skiner på er också i dag!
Kram

SÅLD

6 kommentarer:

Ekiz sa...

Fin!!! Säljer du de du gör!? På beställning då!? hälsn Anna

bokhyllan sa...

Jättesnygg!!!

Kattis sa...

Tack ska ni ha:) Ja, Anna, jag tar emot beställningar..
kram

Anonym sa...

En sådan skulle man vilja ha, pris på en sådan?! =)

Kattis sa...

Hej "Anonym" :)! Den kostar 250:-.
Maila mig om du vill.
Vänligen
Kattis

emma sa...

åhh.. en sån vill jag ha i vårt nya hem!!! =)