Leta i den här bloggen

söndag 12 september 2010

God morgon..

Så var det söndag igen. I dag ska jag försöka hålla mig i från sågen, inte titta åt några färgburkar, penslarna ska få ligga i fred och vackra papper ska jag ignorera...Äsch, nu var jag onödigt hård mot mig själv. Måla lite kan jag göra, men sågen kanske kan få vila. Skulle egentligen behöva röja i mitt skaparrum, det  är vad jag behöver göra. Men först är det familjen som ska få min tid. När de sedan bänkar sig framför Tv:n i kväll så kan jag göra annat.
Jag har fått dille på holkar. Jag ska göra ett litet kvarter och sätta på väggen tänkte jag. Sen har jag gjort lite holkhyllor, både till mig själv och som present.
Ha en fantastisk söndag!
Kram
En holkhylla kan du beställa för 249:-. Vill du köpa flera samtidigt så koster de 199:- styck.
Erbjudandet gäller i September månad.

1 kommentar:

Ekiz sa...

Hej va skoj du kikat min blogg! dn va ju kanon..och vilka fina grejer du gör!...kommer nog kika in här i mella åt /Anna