Leta i den här bloggen

tisdag 30 mars 2010

Tack!

Tack ni som skickar gulliga mail och tack för att ni kikar in här! Jag blir så glad och inspirerad till att skapa mer.


Jag har fått äran att skylta ett nyöppnat Café i Göteborg. Riktigt roligt! Sen har jag textat lite på trä som ni ser. Enkel trätavla med text kostar 139:- och en med fjäril (eller vad man önskar) kostar 195:-.




                            Trätavla med fjäril (eller vad man önskar) 195:-








 Enkel trätavla med text 139:-
                                                       (SÅLDA)
Jag kommer snart att börja göra dekorationer till barnrum igen. Bilder kommer jag så småningom att lägga ut här. Jag skapar mer eller mindre hela tiden och nu är jag inne i en period då mitt huvud är fullt av idéer och inspiration, är inte riktigt överrens med fröken Ur tyvärr.
Kram

4 kommentarer:

Malin - Ebbas änglar sa...

Men GUUUUUD vad duktig du är min vän!!!!! Ojojoj säger jag bara!!!

Nu önskar jag dig en riktigt härlig påsk-helg.
Kram Malin

Kattis sa...

Tusen tack!!
Ha en mysig och solig helg du med.
Kramar om..

kine72 sa...

Den här skulle jag vilja köpa!!
Hur stor är den?
Hälsn kine72

Kattis sa...

Hej Kine72! Vad roligt att du gillar den. Den är ca 30x30cm. Om du menar "Det är för oss solen...?
Maila mig gärna på kattis@flygarepalmnas.se.