Leta i den här bloggen

fredag 26 mars 2010

Äntligen VÅR!


Hej på er! Det lär ta ett tag till innan all snön är smält med tanke på hur mycket som kom i år. Men det är på G! Elljusspåret var fortfarande täckt med undantag av den branta backen som solens strålar kommer åt. Ser fram mot barmark så man kan ta på sig löparskorna:).
Jag har sågat flera träd. Några väntar fortfarande på sina beställningar, men eftersom jag lackar dem i flera omgångar och låter dem torka ordentligt mellan lackningarna så tar det lite tid.
Sen kan jag visa en tavla jag målat som en barndomsvän beställt. Det är ett porträtt på hans dotter. Hon är så söt den tjejen med sina asiatiska drag som hon fått av sin mamma.
Om ett par månader sätter flygsäsongen igång på allvar för oss. Hur mycket tid det blir över till mitt skapande återstår att se men ambitionen finns, och skapa måste jag för att må bra ju:) så ni får gärna fortsätta höra av er! Kram..

Inga kommentarer: