Leta i den här bloggen

lördag 6 mars 2010

Såld


Såld
Ojoj, nu var det länge sedan jag uppdaterade här i bloggen. Mycket har hänt som gjort att jag helt enkelt inte haft tiden. Vi har även varit dåliga i omgångar här och värst har det varit för våran minsta som både haft kräksjuka och sedan även åkte på feber och hosta. Men nu så är alla på benen igen. Solen skiner om dagarna och snön smälter i rasande takt. Denna tiden på året är ju bara helt underbar. Jag har både målat och gjort väggord. Jag blev så inspirerad till att måla en änglatavla när jag var inne och kika på Ebbas änglar. Jag är inte riktigt färdig med den känner jag, men vill iaf visa hur den ser ut nu. En del beställningsjobb har jag missat att fota innan jag levererade men ett väggord fick jag en bild på. Sedan har jag målat lite vägg igen. Det blev Al Pacino från Scarface.
För tillfället ligger det ett utsågat träd på tork som ska upp på en vägg. Visar bilder på det nästa gång.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.