Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

Underbar start...

...på dagen i dag. Äntligen är i stort sett all is smält och plusgrader på mornarna:). På med de slitna löparskorna och ut och jobba upp pulsen med Scott som glatt sällskap. Äntligen kan jag träna utomhus igen!
När jag var ute i spåret sist så hade jag så´n  huvudvärk så jag la ner och promenerade raskt i stället. I vanliga fall skulle jag plågat mig runt och som sedan bara resulterat i att jag tappat motivationen. Men eftersom jag tog mitt förnuft till fånga så var det med glädje jag stack i väg i dag i stället och det kändes nästan som att jag kunde springa hur långt som helst:)...
Sen åkte jag till min verkstad och fick gjort en hel del. Kommer förmodligen åka en sväng till i kväll när minstingen sover. Lite bilder från dagen ser ni här...
 Ordlampan levererad
Bubbles i olika storlekar
Ha de gott!

3 kommentarer:

bokhyllan sa...

Coola bubbles!

Kattis sa...

Tack =)! Trevlig helg på dig!

Anonym sa...

va tar du för att göra ett träd?