Leta i den här bloggen

söndag 13 mars 2011

Datahaveri!

Hej på er!!
Visst är det väl bra och roligt med datorer...när det fungerar!! Jösses vilket strul det har varit här ett tag men med hjälp av en duktig kille så har vi till slut fått ordning på allt igen...so far.
Backup på det mesta hann vi göra innan den la av helt, och sen var det bara in med en ny låda.
De viktigaste programmen är igång och mailen tycks funka med:) Kommande vecka är det såga, såga och måla som gäller..och svara på mail då. Lite tid la jag dock i verkstaden med..se här:
Jag har blackboard liggande efter att jag textat skyltar till ett kafé. Här har jag ramat in en för att ha som en kom-i-håg tavla.
Ha det gott!

3 kommentarer:

Andrea sa...

Hej Kattis!

Jag har har inte tittat in här på ett tag men när jag gör det är det alltid lika roligt! Vad kul att det går så bra för dig! Jag sitter och spånar lite på en ev. beställning :) Just det! Hur gick det med den där "kalendern" du sa att jag skulle få? :)

Mvh Andrea

Kattis sa...

Kul att du kikar in, Andrea!
Ja, det är fantastiskt roligt att få skapa mycket... Klart du ska få en kalender :) (jag ska gömma undan en åt dig) Vi får bestämma en dag så ses vi.
Kram

Anonym sa...

Du är så otroligt duktig Kattis. Jag är inne och kollar efter nya grejer varenda dag :) Är superledsen att min skylt var trasig när den kom fram men den var verkligen superfin.

MVH
Ann-Sofie