Leta i den här bloggen

tisdag 15 mars 2011

Gissa pusslet?

Så skönt när man känner att man fått mycket gjort. Jag har sågat så det nästan vibrerar i händerna fortfarande:)..Tröttnar du aldrig på att såga? Frågade min man för ett tag sedan..haha..nä, tänk för att det gör jag inte..och jag har sågat myyyyycket..t.om gjort helt slut på en proffsmaskin och fått byta hihi. Det är det där skapandet, när man ser att det blir ett resultat..Jag kommer på mig själv att le under skyddsmasken när det flyter på..sen att jag kan kombinera det med målandet...tur att jag har öron som stoppar, annars hade jag nog lett runt:P
Jag håller på med flera lampor, Bubbles, Blomster och något nytt också som jag ska fotografera när de är färdiga. Sen har jag fått förfrågan om en Puzzle-tavla och om jag har någon ide´på motiv och det är ju det minsta problemet. Sen ska ju bilden jag har i mitt huvud överrensstämma med bilden i kundens huvud och det är lite svårare. Oftast får jag gå på känslan och hoppas att resultatet gillas. (Jag vill absolut inte sälja om man inte blir nöjd)  Har jag tid och är i behov att måla (för sånna behov har jag i bland:), ja då kan jag måla något  jag har i huvudet och den som vill får köpa...Jag har idag börjat på en Puzzle-tavla.
Kan ni gissa motivet?
























                                                                   Modesty Blaise!
Ha en god natt! Pöss

4 kommentarer:

nina sa...

Hej
Jag har hittat en bild:) försöker maila den till dig...
ha en fortsatt trevlig kväll:)
mvh nina

Kattis sa...

Vad roligt:) Väntar med spänning:)
Ha d fint, Nina! Om man har en pratbubbla med så kan man ju välja text i..tex HELLO eller "take your shoes of, please" eftersom du ska ha den i hallen ;)...men det kanske bara är jag som tycker det är lite roligt :)

nina sa...

Haha jo, det kan vara ngt. Den bild jag valt är lite femenin.
Kan ha pratbubbla men frågan är vad:)
Kopierar in bilden i mailet.
Hör gärna av dig så jag vet hur det blir...
Ha en toppen dag

Kattis sa...

Jag har mailat dig, tjejen:)!
Den blir skit fräck...även utan pratbubbla. Lägger ut en bild sen.
Kram