Leta i den här bloggen

tisdag 5 oktober 2010

Höst

Hej vänner!
Bladen försvinner från träden lika fort som de i våras kom. Om det kunde blåsa lite mindre så man hann njuta av de vackra färgerna ett tag. Jag var till apoteket i dag och köpte en flaska glycerol. Tänkte att jag skulle plocka en bunt lönnröv, äsch , rönnlöv och göra lite dekorationer. Stoppar man ner stjälkarna i glycerol och låter stå några dagar så kommer färgerna att bevaras längre. Och för att få ännu mer utav höstens vackra färger så målade jag helt enkelt en tavla som jag visar här. Denna är till salu om någon är intresserad.


100x80cm deep edge canvas 800kr

Mina trädlampor har varit populära och priset på dem är fortfarande 500kr inkl belysningen!
Jag avslutar för i kväll och säger god natt. I morgon blir det målning av väggar och såga, såga, såga.
Kram

2 kommentarer:

Tiol sa...

Å en sådan vacker och höstlig tavla, den visar verkligen färgprakten som finns nu på hösten. Superfin Kattis.

Krama //Tina

Kattis sa...

Tack Tina, ha en fin höstdag!