Leta i den här bloggen

onsdag 13 oktober 2010

En hel del färdigt...

SÅLD
SÅLD

Hej på er!

Nu har jag tagit hand om både kropp och själ och hund i form av en löprunda ute i det vackra höstvädret. Jag var lite väl uppstissad här på morgonen med allt som skulle göras och som jag ligger efter med. Nu har jag rensat huvudet lite och är redo att ta tag i bitarna. Hunden är också nöjd och ligger efter ett mål mat och drar stockar här bredvid mig.
Det har varit som en miniskog här med leveransklara träd i olika storlekar. Fortfarande står några och väntar på att bli hämtade. Kalendrar och boklådor är i postens händer och kommer förhoppningsvis fram snart till rätta ägare.
Jag har fått frågor på det stora trädet ifall det klarar av att hängas jackor på och svaret är ja. Jag specialbeställer upphängningsbeslagen från en plåtverkstad som gör snygga och hållbara beslag. Det stora trädet sitter fast på tre punkter ca 10 cm från väggen och det lilla ca 4 cm ifrån.
Jag kommer att hålla priset 500:- inkl. belysning på det lilla trädet oktober månad ut. Stora trädet kostar 750:- (utan belysning). Beställer man det stora trädet tillsammans med lampträdet så betalar man 650:-.
Nu måste jag sortera lite bland mappar i datorn vilket jag inte har längtat efter men är behövligt. Hade ju hellre målat på en tavla som ligger och väntar:))
Boklåda 399:-. SÅLD




  

Evighetskalender i trä 250:-. SÅLD

Låda 399:-. SÅLD
Ta hand om er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har försökt maila dig angående dina fina stora träd, men mailet levereras inte. Är väldigt intresserad av ett sådant träd och har ett par frågor. Kan jag maila dig på annat sätt?
Tack på förhand!
Hälsningar,
Fatma (fakam@hotmail.com)

Kattis sa...

Hej Fatma, vad roligt att du gillar dem! Jag har som sagt lite strul med mailen..De kommer fram trots att man får info att det inte går...Jag har mailat tillbaka.
Tack själv!