Leta i den här bloggen

onsdag 27 oktober 2010

Halloj!

Får ju skriva några rader så att ni vet att jag lever..o det gör jag i allra högsta grad:). Ni har kanske märkt att min mail strular. Jag tror dock att de flesta kommer fram, trots felmeddelanden ni kanske får, och jag svarar alla. Har ni däremot inte fått svar så kan det ju vara så att det inte kommit fram eller så har jag missat..ber om ursäkt i så fall och ber er prova igen.
Minns ni stället för hundskålarna jag lovade visa en bild på. Så här ser det ut. Nu slipper man snubbla på stativbenen varje gång man går förbi, och en stor fördel är att våran stora hund slipper hänga med nacken när han äter och dricker för man kan placera den på exakt rätt höjd för honom. Skonsamt för en stor hundkropp.

 
...glöm inte att följa ditt hjärta..SÅLD
Tack för mig så länge !
Kram

Inga kommentarer: