Leta i den här bloggen

tisdag 15 juni 2010

Barnrum


Jag håller på att måla och fixa i ett barnrum. Jag är inte riktigt färdig men lägger ut en bild på väggen jag målat. Ena långsidan är helt turkos. Där ska jag hitta på något oxå...har bara lite svårt att bestämma mig för vad. Först tänkte jag att jag skulle måla kakmonstret, ni vet den där gulliga sesamfiguren, men nu funderar jag på om jag inte ska måla fören på ett gammalt skepp i stället..tycker det skulle passa så bra med det turkosa..eller så...äsch..lägger ut bilder när det är färdigt i alla fall.
Puss o kram

9 kommentarer:

Rigmor sa...

Tittar in med jämna mellanrum, vad mycket vackert du gör!!
Ha´nu en bra sommar!!

Kattis sa...

Vad roligt!!Tack så mycket, Rigmor!:) Ha en fin sommar du med!
Kram

bokhyllan sa...

Men det är ju bara så himla snyggt!!!

Tiol sa...

Så superfint Kattis. Du är så duktig tjejen.
Det skulle vara supersnyggt med fören på ett skepp. Passar så bra mot det turkosa, som vattnets färg, och mot stjärnorna i skyn. Otroligt snyggt.

Så sött väggord också.
Kramisar//Tina i Falun

Kattis sa...

TACK Ting o Tankar:), och TACK Tina!! Ja vi får väl se vad det blir mer på väggen...Fick ett önskemål om en "sand scorcher"!!? ...hmmm bilar e inte min grej... =)
Kramar till er

Nilla sa...

Kikar förbi din blogg.
Vad mycket fint du gör.

Ha de bäst !!
Nilla

Kattis sa...

Tack, Nilla!! Ha en fortsatt bra sommar=)

Ekiz sa...

Super fint!! Va tar du för att måla en sådan vägg!? :) hälsn ANna

Kattis sa...

Anna: Vad roligt att du gillar den:) Du kan väl maila mig på kattis@flygarepalmnas.se