Leta i den här bloggen

måndag 7 juni 2010

Skylten till skolan färdig...

...bara lackning och monteringen kvar. Helgnätterna gick åt att göra denna skylt, men vad gör väl det, sova får man göra när man blir gammal:). Skylten ska sitta uppe på skolan på onsdag då det är avslutning. Syftet är att den ska visa alla som är i behov av specialkost (tårtor på avslutningen) till deras bord. De ville ha en stor skylt som ska man ska kunna plocka fram vid varje tillfälle. Måste erkänna att jag inte lidit speciellt mycket på nätterna och inte alls kämpat med att hålla mig vaken Tvärtom har jag haft svårt att sova för att det har varit så roligt och att jag velat bli färdig. Dessutom tycker jag om tystnaden runtomkring och att få sjunka in i min egna lilla värld. Kommer ofta på mig själv att jag ler när jag målar..i allafall när det flyter på och går bra. Jag har lett dessa nätter:) Glada färger och lite barnsligt skriven text på etiketten...
Nu ut med vår Cane Corso, ta itu med fotoleveranser, grädda pannkakor och sedan Liseberg med mina raringar. Att det småregnar gör ingenting. Då är det ju inga långa köer till attraktionerna.
90x100cm
Kram på er!

4 kommentarer:

Tiol sa...

O vad söta dessa cupcakes är. Jag vill verkligen smaka DENNA utsökta specialkost( ler) Du har gjort en så fin skylt, duktiga du:o)
Kramisar // Tina i Falun

Kattis sa...

Tack Tina:)
Kramar om..

bokhyllan sa...

Snygg skylt!!!
Mums.

Kattis sa...

Tack!!:)