Leta i den här bloggen

fredag 16 september 2011

LAGERRENSNING!!

Nu ska jag göra plats i min verkstad och säljer allt till reducerade priser!
Maila mig för vägbeskrivning och tid du vill komma, eller om du vill veta om något speciellt finns på lager. Jag har allt i från tavlor, lampor och ljusstakar, klädhängare...etc.
Julen närmar sig med stormsteg och varför inte ha ordentlig framförhållning i år ;), eller unna dig själv vettja. Allt är handgjort och ingen massproduktion.
Jag håller till i Stenkullen, Lerum.
Välkomna!

4 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Vilka underbart fina saker du gör!
Man blir alldelens glad när man ser dem! Ha det bra =)

Kattis sa...

Tack Anna-Karin för snälla ord! Nu blev jag glad:)
Kram

Anonym sa...

Tack Kattis för fina tavlor och ljusgrej :) Du har en hel hög av fina saker, bara så du vet. Ser fram emot fler av dina saker :)

// Ann-Sofie

Kattis sa...

Gullig du är, Ann-Sofie! Tack själv!!
Kram