Leta i den här bloggen

fredag 9 september 2011

Jag har koll på läget...

I morgon är det då dags för marknad på Liseberg! Livat på landet heter den och jag hoppas du ska dit. Ska du dit så hoppas jag att du kommer och hälsar på mig...jag har fått plats nummer 12...
Det känns som att jag har läget under kontroll....i stort sett alla grejer packade och prismärkta.
Så här såg det ut tidigare i dag.















Nu hoppas jag bara på att vädergudarna är med mig och ger oss lika fint väder i morgon som det varit i dag.
Ha en fantastisk helg!
Kram//Kattis

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hej!
Jag skulle så gärna vilja köpa en värmeljusstake med plats för 4 ljus som det står Tillsammans på och är vit. Hur mycket kostar de med frakt?
mvh Caroline Wagman Sollefteå

Kattis sa...

Hej Caroline! Menar du en sådan sliten..? Du kan väl maila mig på kattis@flygarepalmnas.se
vänligen
Kattis