Leta i den här bloggen

söndag 28 augusti 2011

Vilket årtionde gillar du?

Själv tycker jag 80-talet var en rolig tid med mycket bra musik och skön klädstil. Skulle man kunna färdas tillbaka för en dag skulle jag nog välja 80-talet. Vad skulle du välja?
Jag tar med mig några varianter på "års"-tavlor till marknaden på Liseberg. Självklart kan man beställa sin egen tavla med favorittiden eller år och välja sina egna ord. Året man gifte sig, födelseåren på barnen med ord som känneteckan dem eller vad man önskar...Ja, man kan naturligtvis beställa annat från mig också.
På tal om beställningar så har jag en något längre leveranstid nu eftersom jag fokuserar på marknaden.
För ett tag sedan så fick jag en specialbeställning från en trevlig snickarpojke. Resultatet blev ett "väggsmycke" med initialer på.
Peggy sitter på en båt någonstans i landet.....
....och några fasadbokstäver....

Ha en fin söndag!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint det kommer att bli på vår fasad med dessa bokstäver!!! Tack!
// Helena, Västra Kullagård