Leta i den här bloggen

måndag 15 augusti 2011

Marknad den 10-11 September!

Hej alla glada!Jag har bestämt mig för att deltaga på "Livat på landet" så nu är det skapa som gäller igen. Jag har aldrig stått på någon marknad tidigare och har ingen aning om hur det är men det ska bli otroligt spännande. Jag kommer att ta med så´nt jag sålt mycket av tidigare men även nya saker. Jag lägger upp lite bilder vartefter, en del saker är beställda. Sen hoppas jag naturligtvis att få se er IRL!!♥


Beställd


3D tavla

miniträd

bokstäver

bokstäver och skyltar

bokstäver i olika storlekar

Bubbles-lampan med diskret mönster

Krona med text

mamma-barn elefanter och pallar.

hjärtan och evighetskalendrar


prickig grön mamma-barn elefant

Hjärtan med text i ...

..i olika storlekar

hjärtträd

Keep Calm tavlor i acryl

ordklossar i olika kulörer


3D-tavla

miniholkar

miniträd



3D och slitet

 av mamma-barn elefanter i olika färger kan man ge till nyblivna föräldrar tex. istället för blomma

slitet och färgglatt att ha på väggen

ordklossar

bokstäver

mamma-barn elefanter

ordklossar

stjärnkrokar med mönster 

typografiska tavlor






Inga kommentarer: