Leta i den här bloggen

torsdag 6 januari 2011

Tillbaka i verksta´n!

Hemma igen med kroppen laddad med sol-vitaminer och piggare än någonsin:)!
Hur är det med er?
Vårterminen är här och vi har allt underbart att se fram mot. Dagarna blir längre och ljusare..
Min "att-göra-lista" är full och jag har en leveranstid på dryga två veckor för er som är intresserade av att beställa.
I mitt första inlägg det här året så visar jag ett par tavlor jag målat.
Känns underbart att vara i gång igen..och oj, vad jag ska skapa detta året!
Önskar er en bra fortsättning på året 2011!


(SÅLD)
                                                  

4 kommentarer:

Tiol sa...

Å vad roligt o spännande att du är tillbaks igen, hoppas verkligen du / ni haft en skön semester, och att du fått laddat dina batterier.
Direkt kommer du med nya fräscha ideér och vackra tavlor, verkligen fina.Det skall bli så spännande att följa dej under detta året, det är alltid lika kul att kika in hos dej.

Välkommen hem Kattis, till ett nytt härligt år 2011.
Kramar /tina i Falun

Kattis sa...

Hej min vän..Underbart har vi haft det och jag är full-laddad:) Hoppas du fått en bra start på året. Tack för att du följer...
Bamsekram!

bokhyllan sa...

Välkommen hem igen!
Hoppas ni haft en fin ledighet.
Ser att du ändrat utseende på din blogg. Fint.

Två tavlor, riktigt riktigt fina!!!

Linda sa...

Hej! Det var jag som beställde en tavla av dig och jag valde den översta till min fina vän. Hon älskar den och det blev en oförglömlig gåva som betydde jättemycket. Tack för att du gjorde en så fantastisk tavla som blev ett fantastiskt minne till henne från mig❤️ TACK!
// Linda