Leta i den här bloggen

torsdag 13 januari 2011

På gång i min verkstad...

Åkte tillbaka till min verkstad efter att barnen lagt sig. Jag blev kvar länge...har i bland svårt att slita mig och tiden rinner i väg. Jag håller bl a på med en tavla på en av mina favorit artister. Jag är långt i från färdig men jag tänkte visa hur den ser ut nu...En ganska rolig present att ge bort är ett skivomslag som en tavla..De flesta har ju en favorit artist..

Först ut är PiNK! Jag kommer naturligtvis visa den när den är färdig..funderar på att sätta på en borstad aluminium ram också. Tror att det kommer att passa kanon..

Tavlan är ca 80x80 cm


8 kommentarer:

Tiol sa...

Jösses tjejen, du är då makalöst DUKTIG! Var får du alla dina häftiga bra/fina/coola ideèr ifrån. Tydligen var det väldigt kreativt att ge sig i väg på semester:o)
Otroligt snyggt målat, det är vad detta är. Duktiga Kattis, det är verkligen som jag säger, att det alltid är med glädje jag öppnar upp denna blogg, för du har alltid så fina,vackra,roliga saker på gång här. Du sprider glädje och energi! Tack för det!
Suveränt var ordet!

Ha en skön helg, men du, vila dej lite mer, och sov också, glöm inte bort det.
Kram//Tina i Falun

Kattis sa...

Du gör mig så fantastiskt glad med dina fina ord, Tina!!
Tack!! Du betyder mycket!
Ha en underbar helg!
Kram!

www.syfroken.se sa...

Hittade hit via blocket idag!
Vad otroligt duktig du är! Helt underbara saker du gör! Önskar jag också kunde mer i trä, men jag är "bara" syfröken.

Johan sa...

Hittade som ovanstående hit via blocket av en ren slump och jag säger bara.... OJ OJ OJ! Otroligt imponerad över dina tavlor och trädetaljer. Skall hem och skissa lite på vad jag behöver och sen kommer jag definitivt beställa av dig! :)

Kattis sa...

Syfröken; Vad roligt att du kikar in och tack så mycket...Det är verkligen inte "bara" att vara syfröken..
Johan; Tack snälla..nu blev jag lite nyfiken på dina ideer. Du får gärna maila mig dina skisser:)

susanne sa...

Hej!

Jag har försökt maila dig en förfrågan på en skylt men det verkar inte som mailet går igenom..
Jag är intresserad av en skylt som du har en bild på här på bloggen. Vore tacksam om du kan skicka ett mail till mig på susanne.olander@humantechmedica.se
Så får vi hoppas vi får kontakt!

/Susanne

Henrik sa...

Hej.

Har försökt att skicka ett mail till dig, dock kommer det inte fram! Jag är väldigt intresserad av ett köp/beställning!!!!!!!

Snälla skicka ett mail till mig.
henrik.ohlsson@hotmail.com!


Bästa hälsningar
Henrik

Henrik sa...

Det är något riktigt lurt med din mail! Svarade dig men det studsa tillbaka. Jag provade att sms:à nummret i mailen men fick inget svar så förutsätter att det inte kom fram! Har du någon annan mail-adress?

BH
Henrik Ohlsson