Leta i den här bloggen

söndag 22 augusti 2010

Lite bokstäver..

Go´morgon på er!
Jag har sågat en del STORA bokstäver. R som i Rockstar tex..och så en del blandat på väggen.
Alla sålda!
40 cm H 35 cm B
Det finns säkert fler hundägare som ibland snubblar på det rostfria stativet där man har matskålarna. Eller har barn som slirar förbi med en Bobbycar så att vattnet skvätter. Jag har en lösning som inte är så svår att tillverka själv. Jag sågade helt enkelt ut två hål på en träskiva som man sätter upp på väggen i lagom höjd. I hålen sänker man sedan ner skålarna. Detta gör också att man kan placera den i rätt höjd för hunden och det är enkelt att hålla rent under. Bra va!!?  Nästa gång ska jag lägga ut bilder så ni ser hur det blev. (Gillar ni inte att såga själv så finns det säkert någon karl i närheten som kan hjälpa till.)
Ha en fin dag!
Kram

2 kommentarer:

bokhyllan sa...

Så roligt att du är tillbaka!
Snygga bokstäver och mätstickan är underbar!!!
Ha det gott.

Kattis sa...

☺ Ja, nu ska jag uppdatera oftare är det tänkt..vad kul att du kikar in iaf..tack!
Kram