Leta i den här bloggen

fredag 14 maj 2010

Uggla på gren

Vill tacka för alla söta mail och positiva feedback jag får:) Det gör mig så oerhört glad!
En del av sakerna, som tex ordtavlorna, väggord och annat figursågat jag visar är beställda och levererade, så jag har inget lager utan målar och sågar  på beställning. Maila mig gärna om prisuppgift då det varierar lite beroende på hur lång tid jag beräknar att det tar. Jag mailar alltid en bild på färdigt resultat så man inte köper "grisen i säcken".
Denna ugglan ska nog vara inne men vill man så kan man lacka den med båtlack och hänga på husfasaden.

 250:- (ca 75cm)

4 kommentarer:

Tiol sa...

Ho ho, vilken charmig kille, för det tror jag att denna ugglan är. Du har så många ideèr, och massor av roliga saker.

Ha en skön helg.

Kattis.
kram//Tina i Falun

Kattis sa...

En kille är det;) Trevlig helg på dig Tina!
Kramar om..

Jill sa...

Hej!
Hittade hit till din blogg idag och jag blir så imponerad av alla fina saker du gör och målar. Vilken talang du har!!

Hit återkommer jag gärna fler gånger :)

Trevlig lördag!

Kattis sa...

Tack så hemskt mycket!!:)..blir så glad..
En kram till dig..