Leta i den här bloggen

lördag 26 april 2014

kattispalmnas på Instagram

Det gäller att ligga i om man ska hinna uppdatera bloggen också..Har ni Instagram och vill följa mig där så heter jag kattispalmnas. Sen har Tim Tiger även en facebooksida som jag håller bättre uppdaterad än denna sidan för tillfället. Lite nytt kan jag visa...
"Halo" ca 98*73 cm när den är uppspänd på kilram.
Dave Grohl i Foo Fighters..detta är ett beställningsjobb
"Girl in the garden" kallar jag denna..ska spännas på kilram..

Det var lite nytt för denna gången..De flesta tavlor, förutom de förbeställda, är till salu. Kontakta mig om ni undrar över storlekar och priser. Jag skickar även om ni inte bor i närheten och kan hämta. Ha en underbar solig helg!
Kram//Kattis 


 

2 kommentarer:

T sa...

Fantastiskt, du blir bara bättre och bättre hur man nu kan bli det när man är skitduktig från början, kul att se !!

Va d skulle colourful mind kosta ? och vad är det för storlek på den ? Med vänlig hälsning Thomas

Kattis sa...

Vad glad du gör mig, Thomas, tack!! =)
..du kan väl slänga iväg ett mail till mig, kattis16@gmail.com
//Kattis