Leta i den här bloggen

lördag 7 december 2013

TUSEN TACK!!!

Jag är enormt glad och tacksam och helt överväldigad av det gensvaret jag fått på mina målningar idag! TACK alla som var inne och kikade, som jag fick en chans att prata och skratta lite med, till er som köpte och till er som beställde, till er som gav värmande kommentarer, nya som "gamla" ansikten! Innan jag trött och salig låste för dagen blev jag tillfrågad om jag inte kunde stanna kvar i lokalen och ha den som min ateljé för ett tag!!?? Jag kan inte riktigt ta in allt som händer..helt fantastiskt!! <3

2 kommentarer:

Pappa B sa...

Tjenare KAttis!
Jag kunde inte låta bli att lägga upp en liten snutt på bloggen efter att ha "kikat in" och sett dina tavlor. Helt suveränt och nu har till och med MAfonna fått en konkurrent :)
Kommer att höra av mig
Bernt "O´johan" Järnepalm
-Sveriges gladaste man-
Nu finns du ute på min blog

Kattis sa...

Såg ditt fina inlägg på bloggen...tack! Värmde mycket!!/Kattis