Leta i den här bloggen

lördag 26 november 2011

Träsoffan får stanna..

Hej på er!

Jag har äntligen gjort färdigt en soffa till som jag påbörjade redan i somras. Jag har bestämt mig för att behålla den själv i vårat blivande matrum. Vårat kontor flyttar vi en trappa ner så får det rummet bli tv-rum istället. Vi har även öppnat upp för ett fönster till som vätter mot sjön. Jag lägger upp lite bilder när det är färdigt för er som vill se. Svart och fin blev soffan, kolla här:

Sen var jag en sväng till loppmarknaden och hittade en lampa som jag blev förtjust i. Med lite färg så blev den som jag ville ha den..kolla här:

Mina ljusstakar säljer...välj din egen text och jag fixar;)

Det finns en butik någonstans i Sverige som heter Åkanten. Kanske du varit där? I vilket fall så har jag tillverkat skylten :)
Dessa namnskyltar är grundmålade. Meningen är att det ska bli lite prickigt och sött. Visar när de är klara.
Ha en fortsatt tevlig helg!

1 kommentar:

Lotta sa...

Du har ingen ny canvas tavla med olivgrönt i, letar efter något att ha i mitt kök på ca 50x50? Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!