Leta i den här bloggen

måndag 10 oktober 2011

Info angående julklappsbeställningar...

Jag har fått frågor angående julklappsbeställningar och för att garanterat få sin beställning innan jul så behöver jag ha in den senast vecka 48. Sen kan man ju alltid kolla med mig i fall....Nu är det mycket fasadbokstäver som gäller och jag kan tänka mig att en och annan har tänkt att lägga dem under granen :)
Sen är det så att jag förlorat min mobil så på den når ni mig inte på ett tag, utan maila mig istället och be mig ringa upp om det är så att ni vill ta nå´t på telefon...
Dagens siffror som ska pryda fasader är nio och tre..de ska lackas och slipas några omgångar till innan jag skickar i väg dem.
Gatuprataren ni fick en sneakpeak på i förra inlägget är snart färdig...så här ser den ut nu..

Och när man tänder belysningen....

Ha en fin vecka!
//Kattis

4 kommentarer:

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej igen vackra Kattis!!!
Vad du jobbar & är flitig! Härliga hantverk som vanligt =)

Allt gott - KRAAAM från mig♥
//Malin

Kattis sa...

Goa Malin, hej!! Var rädd om dig!
Kram♥

Anna O sa...

Du gör verkligen jättefina saker! Längtar tills våra "nio" hänger på väggen, de blev ju jättesnygga!
/Anna

Kattis sa...

Vad roligt, Anna! Tack för de fina orden:)
Kram