Leta i den här bloggen

måndag 23 maj 2011

"Livat på landet"

Hej på er!

"Det skulle vara så roligt att stå på en marknad med mina grejer någon gång"..har jag tänkt flera gånger. Jag älskar själv att gå på marknad och beundra alla duktiga kreatörer. Och så i fredags så bara händer det!!! En kvinna från en stor nöjespark här i Göteborg ;) ringer och frågar om jag skulle kunna tänka mig att vara en av utställarna på deras marknad...om hon får skicka en inbjudan till mig!!? Åh, jösses vad glad jag blev! Hon har av en slump hittat min blogg och tyckte att mina alster skulle passa så bra. Tänk om det blir så......lilla jag liksom....
Puss & Kram

4 kommentarer:

cina sa...

Hej
du måsta tala om on och när du ska vara på marknaden skulle vara kul att se dina saker i verkligheten
Kram Cina

Kattis sa...

Vad roligt Cina, absolut ska jag säga till om jag kommer att medverka. Min ambition är att vara med iaf. Datum kommer...Kram på dig!

bokhyllan sa...

Åh, så roligt!
Det är du väl värd!
Marknad?... Julmarknaden. Visst?

Tiol sa...

Där kommer du att vara en av de "stora", eftersom du är så otroligt duktig. Jag önskar dej all lycka till med dina alster där.
Kramar//Tina i Falun