Leta i den här bloggen

söndag 27 februari 2011

Mail kommer fram..

Äsch, jag känner att jag ändå kommer att somna till Wallander så jag passar på att göra ett litet inlägg:)
Hoppas ni haft en fin söndag. Själv har jag hunnit med en hel del och känner mig tillfreds. Jag var en sväng till min verkstad och målade lite, Vattenpalatset med barnen och gymmet blev det med. God middag och ett glas rött och Solsidan. Jag bara älskar den serien:) Jag har förstått att en del av er som sänder mail fortfarande får felmeddelanden att det inte går fram trots att jag verkar få dem. Jag svarar er så fort jag hinner, dock kan det ibland dröja till kvällen eller ev senare då jag ofta står i min verkstad på dagarna. En del har kontaktat mig via facebook och det gör absolut ingenting,vill bara att ni ska veta att svar kommer så fort jag hinner.
Sakerna i förra inlägget har jag sålt, men om ni vill så skapar jag naturligtvis nya:) Bara maila mig eller ring om det är något ni önskar. Min "Bubbles-lampa" har jag sålt flera utav och jag kommer att lägga ut flera bilder på dem i olika storlekar och varianter, så håll utkik. Jag målar även ett vackert gammalt bord som jag kommer att sälja. Ha ett fortsatt trevligt veckoslut!
Kramelikram ! ♥

Inga kommentarer: