Leta i den här bloggen

måndag 4 januari 2010

God fortsättning..


Hej på er och god fortsättning på det nya året! Hoppas ni haft en härlig jul med god mat och mycket mys med nära och kära. Det har vi haft. Nu har julgästerna åkt hem och granen är redan plundrad. Ett nytt år med nya möjligheter och äventyr har börjat. I går gjorde jag ett jobb på en högstadieskola. Jag fick inte många val utan rummet jag skulle dekorera var rosa och dekorationen skulle vara i en ännu mer rosa nyans och ytan var inte jättestor heller..så här blev resultatet i alla fall. Ursäkta den dåliga bilden..Kram

2 kommentarer:

annami sa...

Det blev ju väldigt fint. Skulle kunna tänka mig att anlita dig att måla en skateboaredåkare på min sons vägg...? En stor en. jag bor i Göteborg.

Kattis sa...

Tack Anna! Vilken häftig idé!! Jag mailar dig.