Leta i den här bloggen

fredag 27 november 2009

Ger bloggen en chans!


Hej där..Har länge funderat på att eventuellt skapa en blogg men kännt att tiden inte räcker till. Nu ska jag ändå ge den en chans och se om jag kan hålla den uppdaterad något sånär. Anledningen till att jag till slut beslutade mig för detta är att flera har frågat om jag inte har någon sida där jag kan visa mina saker jag skapar. Jag har provat allt från porslinsmålning till airbrush. Idag tillverkar jag träbokstäver och annat figursågat, blandar olika tekniker och motivmålar barnrum. Senaste jobbet gjorde jag på en förskola där jag både målade med airbrush, pensel och satte upp figursågat. Här ser ni en bild på "Karlsson" som nu bor på skolan. Inom kort ska jag även visa er en bild på det färdiga resultatet.
Kram

2 kommentarer:

Lucky@Home sa...

Hej! Ville bara kommentera lite på din fina blogg! Vilken fin Karlsson, förstår att sonen är supernöjd/kram

Kattis sa...

Tack snälla! Ja han gillar verkligen "Karlsson". Nu flyger han på förskolan till barnens förtjusning.
/Kram